ANDRIANA

Review Blog I

Assalamualaikum..

Sorry lambat sikit nak review blog hehe... Click header untuk lawat blog mereka....


DIARI FARISHA
Diari Farisha

Blog Akak Farisha ni cantik sangat ala-ala fairytale dan colourful . Tengok header pon dah tahu yang blog Akak ni colourful . Saya rasa blog akak ni memang cantik tak ada apa yang perlu diubah sebab blog akak dah memang cantik .Cuma yang untuk background entry tu putih la saya rasa biar senang orang nak baca :D


Adam Faiz

Yang ni blog dia bertemakan warna biru . Dan blog dia tersangatlah simple dan cantik . Cubalah tekan header dia kalau tak percaya . Cuma saya perasan yang comment platform dia tak edit la tapi takde la buruk pon kalau tak edit cuma lagi kemas la ... Sorry owner blog ni kalau marah just bagi pendapat je... Btw saya suka blog ni .

! [ jieha✿s FAIRYTALES♥
Jieha's Fairytale

Huh siap bagitahu lagi yang blog ni ala-ala fairytale ! blog ni warna di pink ... Akak ni berasal dari Kelantan . Jadi sesiapa yang asal Kelantan jengukla blog ni .Cuma font tu biarlah warna hitam yang dan kalau akak tukar font trebuchet ms pon cantik sebabnya font yang akak guna ada yang tak jelas hurufnya...

Belog Budak Jahat ヅ
Belog Budak Jahat

Belog ni lain sikit sebab blog ni jahat tapi owner dia baik ! Warna blog ni ungu warna yang saya suka !!! Header pun dah cantik . kalau blognya apa lagi !! Btw goodluck kepada akak untuk SPM tahun depan :D . Kitaorang ada persamaan iaitu tarikh lahir akak ni 8/10 Farah 8/2 sama  tak ?? Okay berbalik pada review blog . Kalau sudi datanglah blog ni .

Fairytale Blue World

Sorry headernya tak bolrh dicopy . Btw nama akak ni Mirra tapi kalau dekat fanpage akak di dia suka guna nama BS dan untuk pengetahuan akak ni seorang karyawan . Farah pon ada jugak baca akak ni punya cerita . Semoga aka berjaya menjadi seorang penulis novel yang berjaya . Blog akak  ni warna biru dan blognya mempunyai gaya penulisannya sendiri *Cewahh ayat aku . Akak ni pon sama jugak SPM candidates . Goodluck ya !





2 comments :

  1. Review lah blog saya pulak. HEHE

    http://fatinnabilazulhilmi.blogspot.com

    ReplyDelete