ANDRIANA

Lain Minta , Lain Dapat !

Assalamualaikum..


Hish geram betullah Farah bila dapat tahu yang dapat sekolah lain untuk sekolah harian ! Taknak sekolah tu sebab Farah taknak jumpa orang yang Farah benci dan taknak jumpa ! Huhu ... dan sekolah tu jugak banyak pengaruh jahat tapi tak semua la... Tapi tetap taknak masuk sekolah tu !!!!

Harap-haraplah Farah dapat masuk sekolah lain selain daripada sekolah SMK SERI SENDAYAN ! Kalau dah takde cara lain sekolah je la dekat Kuala Pilah tu nak buat macam mana ??? Terpaksaaaa....... Btw wish me luck untuk ujian MRSM , Isnin ni . Farah ambil ujian kat Melaka . Yahooo.... Selain tu dapat la jugak Farah bercuti 2 hari tu hahaha....

No comments :

Post a Comment