ANDRIANA

Yeppi.... Yahoo....

Bunyi macam orang gile je kan? Lantak la korang nak kata apa asalkan esok tak belajar dah !
tepat je balik dari skola terus bukak komputer  buat entry raikan harin  niey !! Tapi harap la soalan aptitud tadi betul dapat faham sikit je la.. tapi banyak la jugak yang paham - farah tau ayat farah ni merapu sikit tapi ada aku kesah A.A.K. aak tu cikgu farah yang reka lepas tu sume org gune aak tu !

Niey la dye muka orang dah habis upsr!  Haha.. 
Dan bermula hari farah akan menyerahkan semua buku bku upsr keoada adik farah yang taonn 5 tu hahah.., 
takde la brutal sangat farah niey!!! fail -fail tu bairla farah simpan untuk rujukan taon depan! Dan sekarang tgh pikir nak masuk skola mana taon depan tp dah ada dah yang melekat kat otak niey ! Tentunya MRSM kalau dapat masukla ... 

ANYWAY UPSR DAH HABIS!!!!

BYE BYE !!!

1 comment :