ANDRIANA

Toturial : Backgroung Tajuk Sidebar ( Denim Template )


Hello u alls... dah lama Farah tak buat tutor kan? Hari ni Farah nak ajar korang
macam mana nak buat backgroung macam Farah 







Nak tak buat macam Farah punya kalau nak 

Sign In - Dashboard - Design - Edit Html - Tick Widget Template -F3


Korang copy kode ni
 h2 {

dah jumpa ? Kalau dah jumpa korang copy kod kat bawah ni dan pastekan bawah kod h2 {




padding:6px;
text-align:center;
background:(url background anda)
border-top:1px dashed #faafbe;
border-bottom:1px dashed #faafbe;
border-right:5px solid  #faafbe;
border-left:5px solid #faafbe
margin:1em }
Merah : url background korang
Pink : Warna background korang
Dan save kalau jadi bagi tau kalau tak jadi pon bagi tau manalah tau Farah dapat tolong ke?

1 comment :